♥ DIY christmas decoration



Trochę późno dodaje tego posta, no ale cóż... Lepiej późno niż wcale, prawda ? Dziś zobaczycie kilka prostych dekoracji, które sami możecie wykonać w domu :) I nie chcę znowu się rozpisać więc sami zobaczcie :) 

Na początek łóżko zakrywam świątecznym kocykiem ( jest strasznie milusi :3 ) Potem kładę 2 szare poduszki i jedną z reniferem, którą za chwile zobaczycie jak zrobić. na parapecie stawiam obrazek, który zrobiłam już dawno, niestety nie mam zdjęć więc po prostu wam wytłumaczę poniżej :) A na klamkę od okna wieszam ramki z odliczaniem do świąt :) 








DIY PODUSZKA  
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MATERIAŁY 
» szablon głowa renifera  ( będzie na końcu posta )
» klej na gorąco 
» ołówek i nożyczki 
» materiał, stare ubrania lub filc
» bawełniana poszewka 
» poduszka z atramentem 

WYKONANIE 
» wytnij szablon, materiał odwróć na drugą stronę odrysuj głowę renifera i dokładnie wytnij 
» wycięty materiał połóż na kartce, następnie odciśnij kilka razy tusz aby przyciemnić kolor
» za pomocą kleju na gorąco przyklej materiał do poszewki, poczekaj aż zastygnie, gotowe :)

  DIY RAMKI 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MATERIAŁY 
» 2 małe, drewniane ramki 
» ozdobny papier 
» nożyczki 
» klej na gorąco 
» mazak do szkła lub płyt 
» cienki sznurek 

WYKONANIE
» z ramek wyciągnij szkiełko i tekturę. Szkiełko przyłóż do papieru i odrysuj :)
» wytnij 2 takie same odrysowane od szkiełka prostokąty, następnie włóż je do ramek 
» Na pierwszej napisz " Jeszcze" oraz narysuj ramę, a na drugiej "Do" mazakiem do szkła 
» Teraz sklej sznurek z ramkami jak na zdjęciu. 



OBRAZ Z RENIFEREM
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na zwykłe białe płótno do kupienia w Empiku, przykleiłam w równych odstępach grubą taśmę malarską, ale nie musi być koniecznie malarska. Nie zaklejone miejsca pomalowałam na czarno. Gdy farba wyschła odkleiłam taśmę. Z filcu wycięłam głowę renifera, jest to ten sam szablon, którego użyłam do poduszki. Teraz pozostało tylko przykleić filc do obrazu i gotowe :)



SZABLON DO WYDRUKU 


» który pomysł podobał się wam najbardziej ?
» lubicie ozdabiać pokój na święta ?
» macie już kupione prezenty ?

24 komentarze:

  1. zapomniałam wspomnieć, że na ramkach można normalnie pisać mazakami, które da się łatwo zetrzeć. Wystarczy w ramkę wpisać ilość dni a w pod napisem " Do" Wydarzenie na które czekamy :) Czyli u mnie 11 dni do świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się pomysł obrazka z reniferem.
    Na prawdę świetne pomysły.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda, daje taki przytulny i świąteczny klimat :) Oba pomysły super ale że jestem zwolenniczką różnych jaśków, poduszek wybieram 1.

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe :) Wszystko świetnie wygląda :)

    Obserwuję :)

    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z tą ramką! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się obrazek z reniferem, jest świetny! :)

    www.julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie się podoba pomysł z poduszką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetnie wystroiłaś swój pokój! ♥


    www.hello-wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne ozdoby! Dają świetny klimat <3
    Na pewno zrobię nie jedną :)

    Zapraszam do mnie: cakewithstrawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne ozdóbki, oddają klimat świąt :)
    http://zuzanvx.blogspot.com/2014/12/15-12-2014.html klikniesz?
    dominiquee-blog.blogspot.com -- blog koleżanki

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne DIY, kocyk jest uroczy <3!! u mnie również świąteczne klimaty + świąteczny konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  12. chetnie wykonam!
    wez udzial w najlepszym konkursie swiatecznym na moim blogu!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły :) Ładnie ozdobiłaś swój pokój :)
    natalyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, ogółem bardzo ciekawy blog ♥ i ciekawe pomysły
    PS szablonik śliczniutki :3
    może obs/obs? jeśli się zgadasz to zacznij i napisz na moim profilu wraz z linkiem do bloga to odwdzięczę się! :)
    mój blog klik♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne DIY i same dekoracje! Zazdroszczę tak ślicznego kocyka, muszę się koniecznie w taki zaopatrzyć bo jest przepiękny!

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetne DIY :D przecudne dekoracje!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, jak j bym chciała być taka zdolna jak ty...
    she-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę koniecznie skorzystać z pomysłu na poduszkę!:)


    http://1blacky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodobała mi się ta poduszka, może kiedyś zrobię ♥
    http://happycvt.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne pomysły na udekorowanie pokoju i ogólnie super blog
    Zapraszam do mnie --->
    burningcandlees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy29.1.16

    Witam, świetny blog. Twoje pomysły są bardzo kreatywne i inspirujące:) Szukam stylowych dekoracji, które mogłabym zrobić wraz z córką i przykleić na taki żyrandol: http://ledsolution.pl/przedmioty/113/Zyrandol-JLCL20140132.html
    Może masz jakiś pomysł? Chętnie zaczerpnę inspiracji:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarz jest najbardziej motywującą rzeczą na świecie! Dziękuje :)
Nie uznaje obserwacji za obserwacje