Design DIY

Hej wszystkim! Przepraszam was bardzo, za to, że tak długo mnie nie było, ale zaczęły mi się ferie więc nadrobię zaległości :) Na asku pisałam, że filmik będzie w poniedziałek tak więc... mam jeszcze małą prośbę, jeśli możecie to napiszcie co chcielibyście zobaczyć na moim kanale :) Jakie filmiki by was ucieszyły i zainteresowały ? W ferie będę je wstawiać tak 3 razy w tygodniu , a gdy ferie się skończą, 1 w tygodniu :) Przejdę już do tematu :D Dziś pokaże wam kolejną dawkę designu diy z którego mam nadzieję skorzystacie:) Każdy kod jaki będę wam podawać wklejamy w arkusz css. Jak wkleić kod ? szablon -> dostosuj -> zaawansowane -> dodaj arkusz css ( na samym dole ) Przypominam jeszcze o rozdaniu  ROZDANIE BABY LIPS - KLIK 



PODŚWIETLENIE ZDJĘĆ NA BIAŁO
po najechaniu na zdjęcie będzie się ono rozjaśniać/ podświetlać na biało :) Wystarczy, że skopiujemy poniższy kod i wkleimy do arkuszu css :) Jest to jedna z prostszych rzeczy :) Dacie rade, prawda ? :)

.post img { opacity: 1;
transition:opacity 0.4s ease-in-out; 
-o-transition:opacity 0.4s ease-in-out;
-moz-transition:opacity 0.4s ease-in-out; 
-webkit-transition:opacity 0.4s ease-in-out; 
}
.post img:hover {
opacity: 0.70; 
transition:opacity 0.4s ease-in-out; 
-o-transition:opacity 0.4s ease-in-out; 
-moz-transition:opacity 0.4s ease-in-out; 
-webkit-transition:opacity 0.4s ease-in-out; 
}



19 komentarzy:

  1. Przyda się na pewno:-) Dziś zmieniałam Design i już więcej na razie nie chcę mieć wspólnego z kodami css:-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich porad nigdy za wiele, a ja na pewno z nich skorzystam, dziękuje :)

    zapraszam
    http://klaudia-duczek.blogspot.com/
    może obs ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie kiedyś miałam ustawione te podświetlenie , a potem przez przypadek usunęłam i nie wiedziałam jak to zrobić.
    Dzięki !
    lifes-in-the-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam ten kod i fajnie się prezentuje. :)
    ☆♛A to mój blog♛☆[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś na pewno skorzystam :) Nie mogę się doczekać kolejnego Design DIY <3
    bloggowanie-z-iga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny i przydatny post, na pewno skorzystam. ;)
    Ndoto-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. przydatny post :)

    http://loveisneedingtobelovedd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Potworkowa18.1.15

    Przydatne, ale jak dla mnie post za krótki. To w końcu tylko kod css na zdjęcia, nic dalej. Szkoda, bo do posta powinno się tego trochę zebrać. Miał być jeszcze wpis o 'organizacji piżama-party' - ferie się zaczęły, więc dużo osób będzie podobne 'imprezy' robić. Pozdrawiam :)

    http://goffrownica-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. posty będą teraz codziennie więc, to że raz jest krótszy a raz dłuższy niestanowi chyba problemu ;) Jeśli chodzi o post z piżama party, to myślę, że łatwiej będzie mi go nagrać ale na pewno pojawi się coś takiego :)

      Usuń
  9. Świetne zdjęcia! Post udany! :) Bardzo mi się podoba! :D
    CHCIAŁABYM ZEBRAĆ 300 OBSERWATORÓW! BARDZO PROSZĘ O POMOC, OCZYWIŚCIE SIĘ ODWDZIĘCZĘ! <3 TYLKO ZOSTAWCIE LINK DO SWOJEGO BLOGA U MNIE W KOMENTARZU! :)

    ZAPRASZAM: MÓJ!

    http://karolcia200999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że podobają ci się zdjęcia, których nawet nie ma ;) daruj sobie komentarze kopiuj wklej...

      Usuń
  10. Zazdroszczę ferii! Ja jeszcze muszę sobie poczekać ;/
    Przydatny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ferie mam dopiero za 2 tygodnie. Udanych ferii! :) Myślę, że wkrótce skorzystam z tego kodu, który wstawiłaś.
    http://mycrazytwistedworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super ze wkleiłaś taki kod! na pewno się kiedyś mi przyda. dziękuje(:
    ja ferie zaczynam dopiero 30.01 :(

    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Baby lips są świetne ;) a co do kodu, to super, że pomagasz innym odnaleźć się w html ^^

    uyumilku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy20.1.15

    też chciałabym mieć już ferie ;)

    Roxanne-13 letnia dziewczyna mieszkająca w małej miejscowości, wegetarianka.Ostatnio w jej życiu zaszło wiele zmian, spotkało ją wiele nieszczęśliwych wydarzeń.Ma problemy z samookaleczaniem, w międzyczasie towarzyszyły jej również myśli samoczójcze.Spędziła w szpitalu kilka miesięcy z powody zaburzeniń zachowania oraz anoreksji.Teraz jej waga jest w normie, już nic nie zagraża jej życiu.W blogu szuka wsparcia i zrozumienia.Po mimo wielu chwil zwątpienia ona nadal chce być silna i spełniać swoje marzenia, chce wytrwale dążyć do celu i pokazać ludzią, żę nigdy nie jest za puźno aby zmienić swoje życie.Jej pasją jest fotografia oraz sztuka, w nich widzi piękno.Chce przedstawić jakąś część swojego pokręconego świata ludziom.Czasem też zastanawia się jak to jest możliwe że ma dopiero 13 lat.Jest osobą totalnie odizolowaną od świata.Woli samotność.Nienawidzi ludzi, a jednocześnie ich kocha.Gdyby mogła całymi dniami leżałaby w łóżku nic nie robiąc.Co nie świadczy o tym, że nie jest osobą ambitną.Ma wiele planów do których dąży wytrwale i z wiarą, że już niedługo jej marzenia mogą się spełnić.
    Więc to właśnie jest mój pokręcony świat.Co będzie dalej?Czy znów wszystko przewróci się do góry nogami, czy też będzie szło po mojej myśli?Dowiesz się tego czytając kolejne notki!
    zyjealenieznacze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy23.1.15

    Dziękuję :] Na pewno się przyda :]
    jak-w-niebiosach.blogspoot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarz jest najbardziej motywującą rzeczą na świecie! Dziękuje :)
Nie uznaje obserwacji za obserwacje