MAGIC OF CHRISTMAS


Mam wrażenie, że wieki mnie tu nie było... no w sumie jest to prawda, więc nie dziwne że tak mi się wydaje. Jestem w grupie tych super szczęściarzy, którzy właśnie dziś mieli ostatni dzień szkoły w tym roku! Hm... jakoś tak dziwnie mi to brzmi, bo mam wrażenie że pomiędzy ostatnią lekcją a pierwszą w nowym roku jest ogromna przepaść. No cóż w praktyce wyjdzie pewnie ponad dwa tygodnie, ale mimo wszystko te uczucie pozostaje. Szczerze powiem, że nie wiem co się ze mną dzieje w tym roku, ale cały ten klimat świąt poczułam już przed reklamami Coca Coli a to znaczy, że naprawdę wcześnie ogarnęłam fakt zbliżających się świąt. Jeżeli wy jeszcze tego nie czujecie to mam coś dla was...

❄ po pierwsze zaangażujcie się w rodzinną wigilie... spytajcie co i jak, zróbcie listę potraw, gości, zakupów lub prezentów gwarantuje, że będzie to dobry początek.

❄ świąteczna playlista! na pewno znajdziecie niejedną piosenkę, która idealnie ukazuje magię świąt, a jeżeli macie już dość "last christmas" możecie poszukać coverów, bo jest to fajna alternatywa. Ja stworzyłam swoją playlistę więc chętnych zapraszam ---> KLIK

❄ ze sportów na tą porę roku idealne są łyżwy! W większości miast na pewno znajdują się lodowiska, a jeśli akurat w waszym tego nie ma, to jestem pewna że w mieście obok znajdziecie! 

❄ świąteczne napoje czyli herbata, gorąca czekolada czy pierniczkowa latte... to chyba najbardziej kojarzy mi się z tym klimatem, w internecie możecie znaleźć masę świetnych przepisów, a co potem? koc + dobra książka i idealny zimowy wieczór gotowy!

❄ FLUFFY SKARPETKI !! ja chyba niczego nie muszę tłumaczyć...




Powiem coś jeszcze o dzisiejszym dniu... Miałam wigilię klasową i co mogę stwierdzić? Uwielbiam tą klasę <3  Oczywiście pierogi odgrzewamy w tosterze a barszcz w czajniku #professional potem ciągle ktoś zabiera mi rogi renifera aż w końcu lądują na głowie jakiegoś tam gościa z trzeciej klasy, oczywiście zapomniał że są moje i musiałam potem za nim latać. Każdy ubrany w czapkę mikołaja robimy sobie zdjęcia w łazience przed lustrem, dajemy sobie prezenty, wszystko się kończy. Potem kłócę się z rodzicami, w końcu udaje mi się wywalczyć... jedziemy na łyżwy. wracam do domu, włączam telewizje. Nie leci kompletnie nic ciekawego, w końcu desperacko decyduje się na "pamiętniki z wakacji" jestem zażenowana poziomem tego... serialu? programu? Trochę kisnę jak jakaś wróżka zapala kadzidełka i "odgania złe moce" a potem przylatuje obsługa z gaśnicami bo czujniki wykryły dym hahaha. No i w sumie tak... witam w z powrotem w mojej rzeczywistości jeśli dotrwałeś do końca to naprawdę gratuluje! :)




❄ CHRISTMAS WISH LIST  


co u was? 

98 komentarzy:

  1. Ja też robię sobie świąteczną playlistę! :*
    Jakie ładne zdjęcia :o

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia, takie klimatyczne :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :D Zdjęcia śliczne, pierwszy raz na Twoim blogu, ale nie ostatni, obserwuję ;*
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Mają w sobie ten klimat! :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zazdroszczę, że masz już wolne!
    Ja do wtorku chodzę do szkoły.
    Fajnie, ze dogadujecie się z klasa.
    Ja raczej za nią nie przepadam xd

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne zdjęcia;)
    http://zapiski-nastolatki.blogspot.com/2015/12/1.html

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjecia :)
    Zapraszam do siebie :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj uwierz, że dotrwałam do konca <3
    Bardzo ciekawy daily post, świetnie go napisałaś.
    Czekam na kolejny!
    Pozdrawiam :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świąteczna playlista jest świetnym pomysłem, bielizna o Calvina to na pewno #1 na wishliscie :p

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci, że w tym roku też dość szybko ogarnął mnie ten cały świąteczny klimat:)
    Zazdroszczę już wolnego, ja przemęczę się jeszcze w poniedziałek i wtorek eh
    Super, że tak miło spędziłaś wigilię:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! Naprawdę rozbawiłaś mnie tą opowieścią o wigilii klasowej haha :) No i cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam,
    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Już się nie mogę doczekać wypadu na łyżwy, bo to taki zamiennik moich ukochanych rolek <3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam jutro ostatni dzień szkoły ;) Świetnie napisany post :))
    http://maggdam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki idealny blog,będę wpadać tu częśćiej :D
    .
    .
    Może obs za obs? (jak tak napisz u mnie na blogu) ( Ja już obserwuje)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię okres świąt, trzeba go wykorzystać jak najlepiej i wczuć się w nią oraz czerpać same pozytywne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wigilię mam we wtorek ale nie idę -; Wgl śliczne zdjęcia *-* Będę wpadać tu częściej :D
    Zapraszam do mnie http://bleedingoutforyou.blogspot.com/ :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę ci wolnego, ja mam jeszcze jutro sprawdzian. :)

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne, klimatyczne zdjęcia :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny klimat zdjęć, u mnie też taki w ostatnim poście!:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastyczne zdjęcia :*
    http://luuvmy.blogspot.com/
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. matko, te zdjęcia są genialne!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki cudowny klimat <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja święta też czułam na początku,bo kupiłam lampki świąteczne na parapet,nawet delikatnie ozdobiłam pokój i słucham świątecznych playlist w ostatnim czasie nie wiem co się stało ale przestałam to wszystko czuć. Mam nadzieję,że chociaż w Wigilię poczuję tę moc świąt i będzie lepiej. Apropo. Wesołych świąt ;) !

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. super zdjęcia!
    http://threedayholiday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja dopiero po dzieisjszej klasowej wigilii poczułam swiąteczny klimat :')
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Chciałam posłuchać playlisty, ale klik nie działa :((
    Cudowne zdjęcia!
    Wesołych Świąt <3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje że mówisz... już poprawiłam! :)

      Usuń
  28. kocham tę magię świąt, ogólnie to moje ulubione święta ;D
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Boże Narodzenie to moje ulubione święta ^^
    Kocham czytać Twojego bloga <3

    nieprzescigniona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. wesołych świąt!

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja Wigilia klasowa też była udana!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne zdjęcia! wesołych świąt! ;*

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe, sama powoli układam moją małą wishlistę ;)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega zdjęcia!

    Wesołych świąt życzę i zapraszam do siebie :)
    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja na Wigilii klasowej nie byłam :/
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia, inspiracje ;] Swoją klasę również uwielbiam i nigdy bym ich nie zamieniła ;P

    http://my-time-alessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudne zdjęcia ! Ja mimo tego, że jesteśmy już jedną nogą po świętach to dalej ich nie czuję :(

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześliczne zdjęcia! :)
    Wesołych Świąt!
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Hahahaha, świetny dzień! Rozbroiłaś mnie tymi rogami i gościem z trzeciej klasy :D
    Super post i ogólnie blog, możesz liczyć na obserwację ode mnie!
    Wesołych Świąt!
    Ania Podlecka - klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia, ciepłe skarpetki to dla mnie must have w zimie :)
    Zapraszam do mnie:
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. swietnie! ja teraz mysle nad postanowieniami noworocznymi ale nie takimi byle jakimi tylko takimi ktore zmienia moje zycie choc w malym stopniu i sprawia ze poczuje sie lepiej :)

    MOJA NOWA PIOSENKA! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne, świąteczne zdjęcia <3
    Fajna lista świąteczna :)

    mery-bloog.blogspot.com - mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. ja zawsze mocno sie angazuje w Wigilie, to mega dobrze:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjęcia, takie klimatyczne. Życzę szczęśliwego nowego roku.

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo ładne zdjęcia, fajny klimacik :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Super piosenki na playliście, ładna wishlista na Święta :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  47. Klimacik! :*

    http://olaabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja strasznie żałuję, że u mnie w mieście nie ma lodowiska!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  49. Mnie zawsze pomagał śnieg. W tym roku mimo jego braku spędziłam wspaniale wigilię w gronie najbliższych mi osób! Świetne zdj ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  50. cudowny post ! :)
    obserwuje ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Super klimat notki, szkoda, że juz po świętach ;-;
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Mi, tegoroczne święta minęły niezwykle szybko.
    mvrseliuv.blogspot.com
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  53. cudowny post i design bloga ;)

    http://callmechanel.blogspot.com/ - zapraszam do sb ~

    OdpowiedzUsuń
  54. Hej! ♥ Organizuję rozdanie na blogu - nagrody są świetne a zasady banalne. Jeśli byś miała chwilkę wolnego czasu, zajrzyj może akurat ci się spodoba i weźmiesz udział. Zachęcam, bo na prawdę warto! Pozdrawiam :)
    http://dariaa-blog.blogspot.com/2015/12/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajne zdjęcia. Twój opis dnia był świetny! :D
    Bonnie Blog

    OdpowiedzUsuń
  56. Jakoś nie przepadam za wigiliami klasowymi, jest tak sztucznie :/.
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Okres świąt jest magiczny - uwielbiam go!!! :)
    Udanego sylwestra! <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Swietny blog będę zaglądać częściej ♥
    http://anggeleses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja osobiście nie lubię okresu świątecznego tym bardziej że nie ma śniegu - dla mnie już nie ma tego fajnego, białego klimatu (należę do tych osób które lubią jak jest zimno).
    Bardzo ładne zdjęcia, czyżbyś również była z Warszawy?

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja co roku jakoś mimo wszystko nie czuję tego klimatu świąt, ale już chyba nic z tym nie zrobię :)

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny blog :)
    http://mery-bella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetnie piszesz, serio :D
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku i w święta też, chociaż świąt już nie ma, ale co tam :P
    Zapraszam do siebie :)
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne zdjęcia! :)

    Nowy post o moich (nie)postanowieniach noworocznych. Zapraszam ☺ http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne zdjęcia. Rodzina- mistrz drugiego planu :D
    ♥Śliczny wygląd bloga
    Ja już obserwuje, jak chcesz możesz zaobserwować też mojego bloga:
    morelllocherry.blogspot.com
    będę wpadała częściej ♥

    OdpowiedzUsuń

  66. Naprawdę fajny post i świetne zdjęcia.
    Czytałam już wcześniej poprzedni i bardzo podoba mi się twój styl pisania.
    Śliczny nagłówek bardzo mi się podoba :*
    Czekam na kolejne posty kochana.

    Zapraszam na konkurs do wygrania głośniczek Beats (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  67. Pamiętniki z wakacji, hahaha. Ja to uwielbiam. Rozbawia mnie to do łez!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja niestety nie czułam kompletnie tych świąt. Sposoby świetne! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny blog :) Obserwuje!
    mery-bella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudne zdjęcia, chciałoby sie mieć taki brzuch hahaha :D
    Ojj Wika życzę tobie szczęśliwego nowego roku! :))
    Takiej playlisty mi trzeba było, poprawiła mi zdecydowanie humor <3
    Obserwujemy? :)
    Pozdrawiam cieplutko! http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo fajny daily post!!! :)
    Oby tak dalej :*

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Szkoda, że już kolejny rok nie było śniegu w Święta. Uważam, że on również miał duży wpływ na atmosferę świąteczną ;)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  73. Wow! Muszę to przyznać. Jesteś śliczną osobą, uwielbiam czytać Twoje posty. Mam nadzieję, że kiedyś wpadniesz na moją stronę. Co u mnie? Siedzę cały dzień w domu... Zimno, a poza tym trzeba się uczyć! Pozdrawiam!
    Zapraszam na mojego bloga.
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  74. Jejku niesamowite zdjęcia ;)
    Teraz kiedy spadł śnieg nie umiem zrozumieć, dlaczego dopiero teraz?

    zapraszam na bloga-klik

    OdpowiedzUsuń
  75. Jejku niesamowite zdjęcia ;)
    Teraz kiedy spadł śnieg nie umiem zrozumieć, dlaczego dopiero teraz?

    zapraszam na bloga-klik

    OdpowiedzUsuń
  76. Haahhahahaha twoja klasa jest niesamowita! Świetne zdjęcia bardzo ładnie na nich wyszłaś!
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo ładne zdjęcia ;) Bielizna z Calvina Kleina i kubek ze Starbucksa? Widzę, że to nie tylko moje wymarzone rzeczy ;D

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Ładne zdjęcia! Bielizna z CK oooo marzenie!

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  79. Mam nadzieję, że dostałaś chociaż jedną rzecz z tej wish listy na święta! :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Cudowne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  81. Śliczne zdjęcia ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. ładna torebka :)

    cudowny klimat zdjęć *.*

    mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym poscie? To bardzo dla mnie ważne. Z góry dziękuję i pozdrawiam ! ♥
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Urocze zdjęcia :) Bardzo klimatyczne!
    I świetna wishlist
    Pozdrawiam cieplutko, i życzę miłego dnia/wieczoru/poranka!
    Zawitaj u mnie :)

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Mi właśnie zaczęły się ferie! :D Mam nadzieję, że chociaż trochę odpocznę ;)
    Świetny blog! Obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja tych świąt wgl nie czułam, nie wiem co ze mną nie tak :(


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. ja nie czułam wgl tych świąt, nie wiem czy to przez to, że zabrakło śniegu, czy przez inny powód...

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarz jest najbardziej motywującą rzeczą na świecie! Dziękuje :)
Nie uznaje obserwacji za obserwacje