2018

To niezwykle. Znów tu być i pisać coś, co będzie się wyświetlało przed twarzami czytelników ( o ile ktoś tu jeszcze zagląda ) Ahh ulubione piosenki naprawdę spełniają swoją rolę i między innymi dlatego teraz piszę. Słuchajcie nie mam pojęcia kiedy zniknęłam z bloga, ale myślę, że wiecie jak to jest, gdy wypada się z odpowiednich torów i potem ciężko znów na nie wrócić. Częstotliwość mojego pisania pozostawiała wiele do życzenia, a mój blog miał wielomiesięczne przerwy od kolejnych wpisów. Wracałam, przepraszałam, a potem sytuacja znów się powtarzała. W międzyczasie powitaliśmy nowy rok, a ja stwierdziłam, że będzie on dla mnie impulsem do powrotu. Lubię pisać, nawet jeśli nie czyta tego zbyt wiele osób. Uświadomiłam sobie, że szczególnie ważne w tym wszystkim jest dla mnie jedno - możliwość podróżowania w czasie. Wspomnienia które tu zapisuje, czy po prostu luźne myśli, które po pewnym czasie mogę odkopać, wracając do konkretnego posta. Powiem szczerze, że przez całą tą przerwę brakowało mi tego najbardziej. Mamy luty, więc minął miesiąc od planowanego powrotu. Potrzebowałam jednak usiąść, pomyśleć i spokojnie nakierować plany związane z blogiem. W R A C A M 

Będzie tu trochę inaczej. Jeżeli już wcześniej tu byliście to znajoma wam będzie forma postów, w których po prostu piszę co u mnie. Nie mam pojęcia czy kogokolwiek to interesuje, ale takie wylanie myśli sprawia mi przyjemność haha - to zostaje po staremu. Zamierzam dodawać więcej postów które nie odnoszą się do dłuższego okresu, czyli krócej, konkretniej i przede wszystkim częściej! Czasem będę pisać o ulubionych piosenkach i miejscach które chcę odwiedzić. Innym razem pojawi się żenująco-zabawna historia z mojego życia, lub przemyślenia na temat tego, że nie lubię kawy, ale czasem ją kupuje. Będę wstawiać posty bez tekstu, w których główną rolę będą grały zdjęcia, a pojawić się może wpis o ostatnio odkrytych inspiracjach, czo o tym, jak bardzo lubię sok pomarańczowy [ aż tak was chyba nie będę męczyć tym sokiem, to był żart ( wiem, jestem przezabawna) ] Mam nadzieję, że rozumiecie ogólny zamysł zmian 

14 komentarzy:

  1. Wow, nareszcie :) Co jakiś czas włączam twój blog, odświeżam stronę z myślą, że pojawi się nowy wpis. Czasem jest, czasem nie ma. Osobiście też mam ostatnio duże problemy z blogiem - nie mogę znaleźć sobie tej weny, którą miałam przez lata. Może zmotywuje cię to, że to dzięki tobie mam bloga? Ten pierwszy, który założyłam bardzo dawno temu, powstał dzięki twojemu, jeśli się nie mylę "only imagination"? W każdym razie jedno, wielkie: DZIĘKI. Czekam na kolejne wpisy.

    https://nanysie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę, że mogłam w maleńkim stopniu się do tego przyczynić! ❤️

      Usuń
  2. Powodzenia w powrocie do nas, mam nadzieję że uda Ci się wpaść w blogowy wir i pisać w miarę regularnie
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak super, czekamy na posty ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na nowy wpis :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wytrwałości! Na pewno będę tu zaglądać częściej!
    Zaparszam do siebie kochana!♥ https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze się, że znwou tu jestes <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy23.2.18

    Jejku, zawsze kochałam twojego bloga! Jesteś niesamowicie inspirująca i masz super kanal na YouTube!
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuje
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajnie że wróciłaś!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Spokojnie, każdy kiedyś ma takie momenty, że nie wie co zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przypadkowo dowiedziałem się o tym blogu. Jestem pewny na 100 procent, że na ten blog wejdzie bardzo dużo osób.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny blog. Na tym blogu na pewno zostanie na dłużej.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz jest najbardziej motywującą rzeczą na świecie! Dziękuje :)
Nie uznaje obserwacji za obserwacje