Back to school: organizacja plecaka

I kończy się ostatni dzień... Wakacji. Jutro idziemy do szkoły, wiele z nas je zmienia, wiele z nas nikogo tam nie zna. Musimy być silni aby przetrwać w dziczy zwanej szkołą :) Dzisiaj pokarze wam co ja trzymam w plecaku, nie przedłużając więc...
Mam plecak i torbę, torbę nosze gdy mam luźniejszy dzień, wycieczkę lub mało lekcji a tak normalnie chodzę z plecakiem i dziś na nim się skupie
  Zacznijmy od małej kieszeni. Trzymam w niej portfel oraz telefon, chusteczki, żel antybakteryjny, krem do rąk, dezodorant w chusteczkach, 2 gumki, 2 wsuwki, szczotkę do włosów 

A teraz duża kieszonka, chowam tam książki zeszyty, piórnik, kredki, zakreślacze, wodę, coś słodkiego i kanapkę :)
 I Taki plecak zabieram do szkoły każdego dnia 

6 komentarzy:

  1. Anonimowy20.10.14

    Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post i bardzo przydatny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę torbę choć aż tak dużo rzeczy mi się nie mieści :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja :) Plecak też mi się podoba. Ostatnio szukałam plecaka dla siebie i trafiłam na https://www.plecaki-szkolne.pl/ Po feriach chcę kupić nowy do szkoły b ten, który ma już nie wygląda za ciekawie i jest niewygodny. Stawiam na wygodę i modny look.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam wam plecak https://magictrip.pl/plecaki Plecaki tewykonane ręcznie z włókien konopii, które posłużą Ci przez długie lata bez śladów użytkowania. Wynika to z charakterystyki tego materiału. Jest on bowiem uważany za jeden z najbardziej wytrzymałych naturalnych tekstyliów na świecie.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz jest najbardziej motywującą rzeczą na świecie! Dziękuje :)
Nie uznaje obserwacji za obserwacje